banner_di_pagina

Mostra Europea di l'Energia Intelligente 2024 TSEE (The Smarter E Europe)

133 viste

Tempu di mostra: 19-21 di ghjugnu 2024

Locu di a mostra: Monaco di Baviera Novu Centru Internaziunale di Esposizioni

(Novu Centru Fieristicu di Monaco)

Ciclu di mostra: una volta à l'annu

Superficie di mostra: 130.000 metri quadrati

Numeru di espositori: 2400+

Numeru di telespettatori: 65.000+

Introduzione à a mostra:

A Smarter E Europe (The Smarter E Europe) di Monaco di Baviera, in Germania, hè di gran lunga a più grande è influente mostra è fiera prufessiunale di l'energia solare in u mondu, chì riunisce tutte e cumpagnie internaziunali cunnisciute di l'industria. A Mostra Europea di l'Energia Intelligente TSEE (The Smarter E Europe) 2023 hè divisa in quattru zone espositive tematiche, vale à dì: Area Espositiva Internaziunale Europea di l'Energia Solare Intersolar Europe; Area espositiva europea di u sistema di almacenamiento di energia da batteria EES Europe; Area espositiva internaziunale europea di l'automobile è di l'equipaggiamenti di ricarica Power2Drive Europe; Area espositiva europea di gestione energetica è di soluzioni energetiche integrate EM-Power.

Zona d'esposizione di l'automobile è di l'equipaggiamenti di ricarica Power2Drive Europe:

Sottu à u mottu "Caricà u futuru di a mobilità", Power2Drive Europe hè u puntu d'incontru ideale per i pruduttori, i fornitori, l'installatori, i distributori, i gestori di flotte è d'energia, l'operatori di stazioni di ricarica, i fornitori di servizii di e-mobilità è e start-up. A mostra si cuncentra nantu à i sistemi di ricarica, i veiculi elettrici, e batterie di trazione è i servizii di mobilità, è ancu nantu à e soluzioni è e tecnulugie innovative per a mobilità sustenibile. Power2Drive Europe esamina l'evoluzioni attuali di u mercatu mundiale, dimustrendu u putenziale di i veiculi elettrici è riflettendu a so interconnessione cù l'approvvigionamentu energeticu sustenibile in u mondu sanu. Quandu esperti, imprenditori è pionieri di e nuove tecnulugie di mobilità si scontranu à a cunferenza Power2Drive Europe di Monaco, l'interattività di i participanti diventa una priorità assoluta. L'eccellente discussione prumoverà a cumunicazione è a participazione attiva di u publicu è stimulerà un dibattitu animatu.

Area di mostra di sistemi di accumulazione di energia à batteria EES Europe:

EES Europe si tene ogni annu dapoi u 2014 à u centru espositivu Messe München di Monaco, in Germania. Sottu u mottu "Stoccamentu d'energia innovativu", l'eventu annuale riunisce pruduttori, distributori, sviluppatori di prughjetti, integratori di sistemi, utilizatori prufessiunali è fornitori innovativi di stoccaggio d'energia di tecnulugie di batterie è suluzioni sustenibili per u stoccaggio di energie rinnuvevuli, cum'è l'idrogenu verde è l'applicazioni power-to-gas. Cù u Forum è l'Area Espositiva di l'Idrogenu Verde, Smarter E Europe furnisce ancu un puntu d'incontru interindustriale è intersettoriale per e cumpagnie di tuttu u mondu per scuntrà si in u mondu sanu nantu à l'idrogenu, e pile à combustibile, l'elettrolizzatori è e tecnulugie power-to-gas. Portatelu rapidamente nantu à u mercatu. À a Cunferenza EES Europe chì l'accumpagna, esperti cunnisciuti cunduceranu discussioni approfondite nantu à temi caldi in l'industria. Cum'è parte di EES Europe 2023, e cumpagnie di u settore coreanu di e batterie...L'industria si prisenterà in l'area espositiva speciale "InterBattery Showcase" in u padiglione C3 di u Centru Espositivu di Monaco. In questu cuntestu, InterBattery urganizerà ancu a so propria cunferenza, l'European Battery Days, u 14 è u 15 di ghjugnu per discute l'ultime tecnulugie, scuperte è previsioni di l'industria mundiale di e batterie è analizà e pulitiche di u mercatu trà l'Europa è a Corea di u Sud.

 


Data di publicazione: 30 d'aprile di u 2024