banner_di_pagina

Stazioni di ricarica in America di u Nordu

41 viste

U statu di a carica di i veiculi elettrichi in America di u Nordu si prisenta cum'è e guerre di carica di i smartphones - ma si cuncentra nantu à hardware assai più caru. Avà, cum'è i telefoni USB-C è Android, u CumminatuSpina di u sistema di carica (CCS, Tipu 1)s nantu à una più grande varietà di vitture. Intantu, a spina di Tesla hè stata longa paragunata à Apple è Lightning.

未标题-1

 

Ma mentre Apple hà infine aduttatu USB-C, Tesla apre u so connettore, rinominandulu North American Charging Standard (NACS), è prova à spinghje CCS fora di strada.

È funziona: u novu portu NACS hè standardizatu da SAE International, è oghje, quasi tutti i fabricatori d'automobili, cumpresi Ford, GM, Toyota, Rivian, Volvo, Polestar, Nissan, Mercedes-Benz, Jaguar Land Rover, Fisker, Hyundai, Stellantis, Volkswagen è BMW, anu firmatu. E nove vitture equipate cù NACS sò in strada, ma probabilmente ùn cuminceranu micca à esse lanciate finu à u 2026.

Intantu, l'Europa hà digià trattatu u so prublema di standard stabilendu si nantu à CCS2. Per avà, i cunduttori di veiculi elettrichi in i so Tesla Model Y, Kia EV6 è Nissan Leaf (cù u connettore CHAdeMO difettosu) in i Stati Uniti sò sempre bluccati à circà a stazione o l'adattatore ghjustu è sperendu chì tuttu sia funzionale - ma e cose devenu diventà più faciule prestu.

Per aiutà à risolve questi prublemi, u guvernu federale hà stabilitu un fondo di 7,5 miliardi di dollari per finanziare l'operatori di rete di ricarica in a custruzione di infrastrutture EV affidabili.

L'America di u Nordu pò diventà un locu ideale è cunveniente per pussede un veiculu elettricu.


Data di publicazione: 05 di marzu di u 2025