banner_di_pagina

L'UE appruva una nova lege per aghjunghje più caricabatterie in Europa

107 viste

U novu regulamentu garantirà chì i pruprietarii di vitture elettriche in Europa possinu viaghjà in tutta l'UE è li permetterà di pagà facilmente per a ricarica di e so vitture, senza bisognu di app o abbonamenti.

I paesi di l'UE anu appruvatu marti una nova lege chì permetterà a custruzzione di più caricatori per vitture elettriche è di più stazioni di rifornimentu di carburante alternativu longu à e principali autostrade di l'UE.

A nova legislazione include obiettivi specifici chì l'UE deve ottene da a fine di u 2025 è da a fine di u 2030, cumprese a custruzzione di stazioni di ricarica rapida di almenu 150 kW per vitture è furgoni ogni 60 chilometri longu i principali corridori di trasportu di l'UE - a cusì detta rete transeuropea di trasportu (TEN-T). A rete hè cunsiderata cum'è u principale corridore di trasportu di l'UE.

U Cunsigliu di l'UE hà dettu chì e stazioni cuminceranu à esse operative "da u 2025 in avanti".

I veiculi pesanti averanu da aspittà più tempu, cù tutta a rete di stazioni di ricarica per questi veiculi (cù una putenza minima di 350 kW) chì duverebbe esse in piazza da u 2030.

In u stessu annu, l'autostrade saranu ancu dotate di stazioni di rifornimentu d'idrogenu per vitture è camion. À u listessu tempu, i porti marittimi averanu bisognu di furnisce energia da terra per e navi elettriche.

U Cunsigliu vole ancu fà più faciule per i cunduttori di vitture elettriche di pagà per a carica di e so vitture, permettendu li di fà facilmente pagamenti cù carta o di utilizà dispositivi senza cuntattu senza bisognu di abbonamenti o app.

«Stu novu regulamentu hè una tappa impurtante in a nostra pulitica "Fit for 55" per furnisce più capacità di ricarica publica in e strade di e cità europee è longu l'autostrade», hà dettu Raquel Sánchez Jiménez, ministra spagnola di i Trasporti, di a Mobilità è di l'Agenda Urbana.

"Semu ottimisti chì in un futuru vicinu i citadini puderanu ricaricà e so vitture elettriche cusì facilmente cum'è in una stazione di benzina tradiziunale."

A lege entrerà in vigore in tutta l'UE dopu a so publicazione in u Gazzetta Ufficiale di l'UE dopu l'estate, entrerà in vigore u 20esimu ghjornu dopu a publicazione è s'applicherà sei mesi dopu.


Data di publicazione: 07 d'aostu 2024