banner_di_pagina

L'Europei cumpreranu un milione di vitture elettriche in i primi 7 mesi di u 2025

19 viste

Europa'A transizione elettrica di u paese piglia ritmu. In i primi sette mesi di u 2025, più di un milione di veiculi elettrici à batteria (BEV) sò stati immatriculati in tutta l'Unione Europea. Sicondu i Custruttori Europei di l'Automobile'Sicondu l'Associazione di Veiculi Elettrici (ACEA), un totale di 1.011.903 BEV sò entrati in u mercatu trà ghjennaghju è lugliu, ciò chì rapprisenta una quota di mercatu di u 15,6%. Questu marca un aumentu nutèvule da a quota di 12,5% registrata durante u listessu periodu in u 2024.

 

Cuntestu europeu: UE + EFTA + Regnu Unitu

 

Mentre chì l'Unione Europea hà registratu una quota di mercatu di BEV di 15,6% in i primi sette mesi di u 2025, a cifra hè ancu più alta quandu si guarda à a regione più larga. In tutta l'Europa (UE + EFTA + Regnu Unitu), e nuove immatricolazioni di BEV anu rapprisentatu u 17,2% di tutte e vendite di vitture nove. Questu mette in risaltu cumu mercati cum'è a Norvegia, a Svizzera è u Regnu Unitu stanu spinghjendu a media europea generale in sù.

Una tappa impurtante per a mobilità elettrica europea

Traversà a soglia di un milione in pocu più di mezu annu sottolinea a rapidità cù a quale u mercatu si evolve. E vitture elettriche ùn sò più limitate à i primi utilizatori, ma stanu entrendu pianu pianu in u mainstream. Impurtantemente, i BEV anu righjuntu a so quota di 15,6% solu in lugliu, paragunatu à solu 12,1% in lugliu 2024. À quellu tempu, e vitture diesel avianu sempre una pusizione più forte à 12,8%. In u 2025, però, u diesel hè cascatu à solu 9,5%, illustrendu a rapida erosione di u so rolu in u mercatu.

未标题-1

L'ibridi tenenu a testa, a combustione perde terrenu

Malgradu l'aumentu di e vitture puramente elettriche, i veiculi ibridi restanu a prima scelta per i cunsumatori di l'UE. Cù una quota di mercatu di 34,7%, l'ibridi anu superatu a benzina cum'è opzione dominante. Parechji pruduttori liberanu avà solu nuove serie di mudelli cù qualchì forma d'ibridazione, una tendenza chì si prevede chì si rinfurzarà in un futuru vicinu.

In cuntrastu, i mudelli à combustione cunvinziunali cuntinueghjanu à perde terrenu. A quota di mercatu cumminata di benzina è diesel hè cascata da u 47,9% in u 2024 à solu u 37,7% quest'annu. L'immatriculazioni di benzina da sole sò calate di più di u 20%, cù Francia, Germania, Italia è Spagna chì anu tutti riportatu cali à duie cifre.

 

 


Data di publicazione: 25 di settembre di u 2025