PARIGI, 13 di ferraghju (Reuters) - U guvernu francese hà riduttu marti di 20% un sussidiu chì i cumpratori di vitture à redditu più altu ponu ottene per l'acquistu di veiculi elettrichi è ibridi per ùn superà u so budget per aumentà u numeru di vitture elettriche in strada.
Una regulazione di u guvernu hà calatu u sussidiu da 5.000 euro (5.386 dollari) à 4.000 per u 50% di i cumpratori di vitture cù i redditi più alti, ma hà lasciatu u sussidiu per e persone cù redditi più bassi à 7.000 euro.
«Stemu mudificendu u prugramma per aiutà più persone ma cù menu soldi», hà dettu u ministru di a Transizione Ambientale Christophe Bechu à a radio franceinfo.
Cum'è parechji altri guverni, a Francia hà offertu diversi incentivi per cumprà veiculi elettrichi, ma vole ancu assicurassi di ùn superà u so budget di 1,5 miliardi d'euri per questu scopu in un mumentu in u quale i so obiettivi generali di spesa publica sò in periculu.
Intantu, i sussidi per l'acquistu di vitture elettriche di l'impresa sò stati eliminati, cum'è l'aiuti per l'acquistu di nuove vitture cù mutore à combustione interna per rimpiazzà i veiculi più vechji è più inquinanti.
Mentre chì u sussidiu di compra di u guvernu hè riduttu, parechji guverni regiunali cuntinueghjanu à offre supplementi per i veiculi elettrichi, cum'è in l'esempiu diA zona di Parigi pò varià da 2.250 à 9.000 euro secondu u redditu di una persona.
L'ultima mossa vene dopu chì u guvernu hà firmatu luni per u restu di l'annu un novu prugramma per aiutà i persone à bassu redditu chì affittanu una vittura elettrica dopu chì a dumanda hà superatu di gran lunga i piani iniziali.
Data di publicazione: 14 di marzu di u 2024
