Un ghjudice federale in u statu di Washington hà urdinatu à l'amministrazione Trump di ripiglià a distribuzione di soldi per custruisceCaricatori per veiculi elettricià 14 stati, chì avianu fattu causa per cuntestà u congelamentu in corsu di questi fondi.
Una vittura elettrica si carica in u parcheghju di un centru cummerciale u 27 di ghjugnu 2022 in Corte Madera, California. U prezzu mediu di una nova vittura elettrica hè aumentatu di 22 per centu l'annu scorsu, postu chì i pruduttori d'auto cum'è Tesla, GM è Ford cercanu di recuperà i costi di e materie prime è di a logistica.
L'amministrazione Trump mette in pausa i 3 miliardi di dollari marcati perstazioni di ricarica per veiculi elettrici
Miliardi di dollari sò in ghjocu, chì u Cungressu avia attribuitu à i stati per installà caricabatterie à alta velocità longu i curridori autostradali. U Dipartimentu di i Trasporti hà annunziatu una pausa temporanea in a distribuzione di questi fondi in ferraghju, dicendu chì e nuove linee guida per dumandà i finanziamenti saranu publicate sta primavera. Nisuna nova guida hè stata publicata, è i fondi restanu in pausa.
L'ordine di a corte hè un'ingiunzione preliminare, micca una decisione finale in u casu stessu. U ghjudice hà ancu aghjustatu una pausa di sette ghjorni prima ch'ella entre in vigore, per permette à l'amministrazione di appellà a decisione. Dopu à sette ghjorni, s'ellu ùn hè statu presentatu alcun appellu, u Dipartimentu di i Trasporti duveria cessà di trattene fondi da u prugramma Naziunale di Infrastrutture di Veiculi Elettrici (NEVI) è distribuisceli à i 14 stati.
Mentre a battaglia legale hè in corsu, a decisione di u ghjudice hè una vittoria anticipata per i stati è un scontru per l'amministrazione Trump. U procuratore generale di California Rob Bonta, chì co-guida a causa, hà dettu in una dichjarazione ch'ellu era cuntentu di l'ordine, mentre chì u Sierra Club l'hà chjamatu "solu un primu passu" versu a piena restaurazione di i fondi.
Data di publicazione: 28 di ghjugnu di u 2025
