A cità hà vintu una sovvenzione federale di 15 milioni di dollari per custruisce 600 parcheggi à fiancu à a strada.Caricatori per veiculi elettriciin tutte e so strade. Face parte di una spinta più larga per custruisce 10.000 caricatori à fiancu di a strada in NYC da u 2030.
Forse l'unica cosa più difficiule chè truvà un locu per parcheghjà una vittura in New York City hè truvà un locu per carica una vittura.
I pruprietarii di veiculi elettrichi in a cità puderanu prestu ottene qualchì sollievu da quellu secondu prublema, grazia à una sovvenzione federale di 15 milioni di dollari per custruisce 600 caricatori EV in bordu di strada - a più grande rete di u so tipu in i Stati Uniti è un passu versu l'ubbiettivu di a cità di custruisce 10.000 caricatori in bordu di strada da u 2030.
U finanziamentu face parte di un prugramma di l'amministrazione Biden chì hà attribuitu 521 milioni di dollari à prughjetti publichi di ricarica di veiculi elettrichi in altri 28 stati, più u Distrettu di Columbia è ottu Tribù.
In a cità di New York, u 30% di l'emissioni di gas serra venenu da i trasporti - è a maiò parte di sta inquinazione vene da e vitture di passageri. Alluntanassi da i veiculi à benzina ùn hè micca solu fundamentale per l'ubbiettivu di a cità di cunvertisce i veiculi à noleggio in veiculi elettrici o accessibili in sedia à rotelle da a fine di u decenniu - hè ancu una necessità per rispettà una lege statale chì pruibisce a vendita di vitture nove à benzina dopu à u 2035.
Ma per alluntanassi cù successu da e vitture à benzina,Caricatori per veiculi elettricideve esse faciule da truvà.
Mentre i cunduttori di veiculi elettrici tendenu à fà u pienu di carburante in casa, in New York City a maiò parte di a ghjente vive in edifici multifamiliari è pochi anu i so propri vialetti d'accessu induve ponu parcheghjà una vittura è cunnette si à un caricatore domesticu. Ciò face chìstazioni di ricarica publicheparticularmente necessariu in New York, ma i boni lochi per custruisce un centru di ricarica dedicatu in un ambiente urbanu densu sò scarsi.
Entrata: bordu di a stradaCaricatori per veiculi elettrici, chì sò accessibili da u parcheghju in strada è ponu fà chì a batteria di una vittura ghjunghje à u 100 per centu in parechje ore. Sè i cunduttori si cunnettanu di notte, i so veiculi saranu pronti à parte a mane.
«Avemu bisognu di caricatori in strada, è questu hè ciò chì permetterà a transizione versu i veiculi elettrichi», hà dettu Tiya Gordon, cofundatrice di Itselectric, una sucietà basata in Brooklyn chì fabrica è installa caricatori in strada in e cità.
New York ùn hè micca l'unica cità chì seguita questu approcciu in strada. San Francisco hà lanciatu un prughjettu pilotu di ricarica in strada in ghjugnu - parte di u so scopu più largu d'installà 1.500 caricatori publichi da u 2030. Boston hè in corsu d'installà caricatori in strada è vole eventualmente chì ogni residente campi à menu di cinque minuti à pedi da un caricatore. Itselectric cumincierà à implementà caricatori quì questu autunnu è à installarne di più in Detroit, cù piani per espansione à Los Angeles è Jersey City, New Jersey.
Finu à avà, New York hà stallatu 100 caricatori à fiancu à a strada, cum'è parte di un prugramma pilotu finanziatu da a cumpagnia d'utilità Con Edison. U prugramma hè cuminciatu in u 2021, mettendu i caricatori accantu à i parcheghji riservati à i veiculi elettrici. I cunduttori paganu 2,50 $ per ora per caricà durante u ghjornu è 1 $ per ora durante a notte. Quessi caricatori sò stati utilizati megliu di ciò chì si prevedeva è sò occupati à ricaricà e batterie di i veiculi elettrici più di u 70% di u tempu.
Data di publicazione: 30 di nuvembre di u 2024
