banner_di_pagina

U sviluppu lentu di i punti di ricarica rischia di stallà u slanciu di e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti

85 viste

LITTLETON, Colorado, 9 d'ottobre (Reuters) –Veiculu elettricu (VE)E vendite in i Stati Uniti sò cresciute di più di 140% dapoi l'iniziu di u 2023, ma a crescita supplementare puderia esse impedita da un sviluppu assai più lentu è più irregulare di e stazioni di ricarica publiche.

Sicondu l'Alternative Fuels Data Center (AFDC), l'immatriculazioni di veiculi elettrichi in i Stati Uniti anu righjuntu appena più di 3,5 milioni à settembre 2024.

Questu hè in crescita da 1,4 milioni di registrazioni in u 2023, è marca u tassu di crescita più forte mai registratu in l'adopzione di veiculi elettrici in u paese.

Tuttavia, l'installazioni di u publicuStazioni di ricarica per veiculi elettricianu cresciutu solu di 22% durante u listessu periodu, à 176.032 unità, mostranu i dati di l'AFDC.

Stu sviluppu più lentu di l'infrastruttura di ricarica rischia di causà ritardi in i punti di ricarica, è pò dissuadere i cumpratori potenziali da fà acquisti di veiculi elettrici s'elli aspettanu tempi d'attesa incerti quandu anu bisognu di ricaricà e so vitture.

CRESCITA PAN-AMERICANA

L'aumentu di circa 2 milioni di immatriculazioni di veiculi elettrici vistu dapoi u 2023 hè apparsu in tuttu u paese, ancu s'è circa u 70% hè accadutu in i 10 stati chì utilizanu i più grandi veiculi elettrici.

Superata da California, Florida è Texas, sta lista include ancu u statu di Washington, New Jersey, New York, Illinois, Georgia, Colorado è Arizona.

Cullettivamente, questi 10 stati anu aumentatu l'immatriculazioni di veiculi elettrichi di quasi 1,5 milioni à pocu più di 2,5 milioni, secondu i dati di l'AFDC.

A California ferma di gran lunga u più grande mercatu di veiculi elettrici, cù immatriculazioni chì sò aumentate di quasi 700 000 à 1,25 milioni à settembre.

A Florida è u Texas anu tramindui immatriculazioni intornu à 250 000, mentre chì Washington, New Jersey è New York sò l'altri soli stati cù immatriculazioni di veiculi elettrici di più di 100 000.

Una crescita rapida hè stata osservata ancu fora di questi stati principali, cù 38 altri stati più u Distrettu di Columbia chì anu tutti registratu una crescita di 100% o più in l'immatriculazioni di veiculi elettrici quest'annu.

L'Oklahoma hà mostratu u più grande aumentu annuale di e registrazioni di veiculi elettrici, cù un aumentu di 218% da 7.180 l'annu scorsu à quasi 23.000.

Arkansas, Michigan, Maryland, South Carolina è Delaware anu tutti registratu aumenti di 180% o più, mentre chì altri 18 stati anu registratu aumenti di più di 150%.


Data di publicazione: 02 di nuvembre di u 2024