banner_di_pagina

Chì influenza a velocità di carica di i veiculi elettrici

139 viste

OTTIMIZZATE A RICARICA DI A VOSTRA CASA CREENDU E MIGLIORI CONDIZIONI DI RICARICA

Unu di i fattori più impurtanti da cunsiderà quandu si carica un veiculu elettricu hè a velocità di carica, chì pò esse influenzata da parechji fattori. Questi fattori includenu a capacità di a batteria, a putenza di uscita di u caricatore, a temperatura, u statu di carica è u mudellu di u veiculu elettricu.

A capacità di a batteria hè un fattore cruciale chì influenza a velocità di carica di i veiculi elettrici. Più grande hè a capacità di a batteria, più tempu ci vole à carica u veiculu. A putenza di uscita di u caricatore hè ancu impurtante, postu chì determina a rapidità cù a quale u veiculu pò esse caricatu. Più alta hè a putenza di uscita di u caricatore, più rapida hè a velocità di carica.

A temperatura hè un altru fattore chì influenza a velocità di carica di i veiculi elettrici. E temperature fredde ponu rallentà i tempi di carica, mentre chì e temperature alte ponu fà chì a batteria si degradi più rapidamente.

U statu di carica di a batteria hè ancu impurtante quandu si tratta di a velocità di carica. I veiculi elettrici cunsumanu energia à un ritmu più altu quandu sò trà u 20% è l'80% di carica, ma quandu a batteria hè sottu à u 20% è sopra à l'80%, a velocità di carica rallenta.

Infine, u mudellu di u veiculu pò ancu influenzà a velocità di carica, postu chì i diversi mudelli di veiculi elettrici anu diverse capacità di carica. Capisce questi fattori pò aiutà i pruprietarii di veiculi elettrici à piglià decisioni infurmate nantu à quandu è induve caricare i so veiculi, è pò aiutà à assicurà chì ottenganu u massimu da i so veiculi elettrici.

POTENZA DI USCITA DI CARICATORE

A putenza di uscita di u caricatore hè unu di i fattori più significativi chì influenzanu a velocità di carica di i veiculi elettrici. A putenza di uscita di un caricatore hè misurata in kilowatt (kW). Più alta hè a putenza di uscita, più rapida hè a velocità di carica. A maiò parte di i caricatori publichi in u Regnu Unitu anu una putenza di uscita di 7 kW o 22 kW, mentre chì i caricatori rapidi anu una putenza di uscita di 50 kW o più.

A putenza di uscita di u caricatore determina a velocità à a quale a batteria pò esse caricata. Per esempiu, un caricatore di 7 kW pò caricare una batteria di 40 kWh da 0 à 100% in circa 6 ore, mentre chì un caricatore di 22 kW pò fà listessu in circa 2 ore. D’altronde, un caricatore di 50 kW pò caricare a stessa batteria da 0 à 80% in circa 30 minuti.

Hè impurtante di nutà chì a velocità di carica pò esse limitata da u caricatore integratu di u veiculu. Per esempiu, se un veiculu hà un caricatore integratu di 7 kW, ùn puderà micca caricassi à una velocità più rapida ancu s'ellu hè cunnessu à un caricatore di 22 kW.

Hè dinò da nutà chì a velocità di carica pò varià secondu a putenza di u caricatore è a capacità di a batteria di u veiculu. Per esempiu, un caricatore di 50 kW pò esse capace di caricà una piccula batteria più velocemente chè una grande batteria.

Quandu si tratta di caricatori EV in casa, a velocità hè generalmente limitata à 7,4 kW postu chì a maiò parte di e case sò cun una cunnessione monofase. L'imprese è altri siti chì anu bisognu di carichi più alti averanu più prubabilmente una cunnessione trifase. Quessi ponu caricà à putenze più elevate è dunque à velocità più veloci.


Data di publicazione: 03 d'aprile di u 2024