page_banner

L'imprese in u Regnu Unitu aghjunghjenu 163,000 EV in 2022, un aumentu di 35% da u 2021

1659686077

Più di un terzu di l'imprese di u Regnu Unitu prughjettanu d'investisce in l'infrastruttura di carica di i veiculi elettrici (EV) in i prossimi 12 mesi, secondu un rapportu di Centrica Business Solutions.

L'imprese sò disposte à investisce £ 13.6 miliardi quist'annu in l'acquistu di EVs, è ancu à stallà l'infrastruttura di carica è energia necessaria.Questu hè un aumentu di £ 2 miliardi da u 2021, è aghjunghje più di 163,000 EV in 2022, un aumentu di 35% da i 121,000 registrati l'annu passatu.

L'imprese anu ghjucatu un "rolu chjave" in l'elettrificazione di a flotta in u Regnu Unitu, u rapportu nota, cù190 000 EV di batterie privati ​​​​è cummirciali sò stati aghjuntu in 2021.

In un sondaghju di 200 imprese di u Regnu Unitu da una larga gamma di settori, a maiuranza (62%) hà dettu chì s'aspittava di operare una flotta 100% elettrica in i prossimi quattru anni, prima di a pruibizione di 2030 di vendita di veiculi di benzina è diesel, è più di quattru in deci hà dettu chì anu aumentatu a so flotta EV in l'ultimi 12 mesi.

Alcuni di i principali mutori per questa assunzione di EVs per l'imprese in u Regnu Unitu sò a necessità di scuntrà i so obiettivi di sustenibilità (59%), una dumanda di l'impiegati in a cumpagnia (45%) è i clienti chì pressanu e cumpagnie per esse più amichevuli di l'ambiente (43). %).

Greg McKenna, direttore generale di Centrica Business Solutions, hà dettu: "L'imprese continueranu à ghjucà un rolu vitale in a realizazione di l'ambizioni di trasportu verde di u Regnu Unitu, ma cù un numeru record di EVs previsti per entre in u parcheghju di u Regnu Unitu quist'annu, duvemu assicurà u L'offerta di veiculi è una infrastruttura di carica più larga hè abbastanza robusta per risponde à a dumanda ".

Mentre quasi a mità di l'imprese anu avà installatu un puntu di carica in i so locali, a preoccupazione per a mancanza di punti di carica publichi spinge u 36% à investisce in l'infrastruttura di carica in i prossimi 12 mesi.Il s'agit d'un petit accroissement du nombre d'investisseurs reconnus en points de charge en 2021, lorsque aU rapportu di Centrica Business Solution hà truvatu chì 34% eranu punti di carica in vista.

Questa mancanza di punti di carica publichi resta una grande barriera per l'imprese, è hè stata citata cum'è u prublema principali per quasi a mità (46%) di l'imprese interpellate.Quasi dui terzi (64%) di l'imprese si basanu cumpletamente o parzialmente nantu à a reta di ricarica publica per uperà a so flotta di vitture elettriche.

A preoccupazione per l'aumentu di i prezzi di l'energia hè cresciutu in l'ultimi mesi, ancu quandu u costu di gestisce un EV resta più bassu di i veiculi basati à benzina o diesel, secondu u rapportu.

I prezzi di l'energia in u Regnu Unitu sò aumentati per via di i prezzi di u gasu record à a fine di u 2021 è in u 2022, una dinamica chì hè stata aggravata da l'invasione russa di l'Ucraina.Ricerca danpower Business Solutions in ghjugnusuggerisce chì u 77% di l'imprese vedenu i costi di l'energia cum'è a so più grande preoccupazione.

Un modu chì l'imprese ponu aiutà à prutege si da a volatilità più larga di u mercatu di l'energia hè attraversu l'adopzione di generazione rinnuvevule in situ, accumpagnata da un usu aumentatu di u almacenamentu di energia.

Questu averebbe "evità u risicu è i costi elevati di cumprà tuttu u putere da a rete", secondu Centrica Business Solutions.

Di quelli indagati, 43% pensanu à stallà l'energia rinnuvevule in i so locali quist'annu, mentre chì u 40% hà digià stallatu a generazione di energia rinnuvevule.

"A cumminazione di a tecnulugia energetica cum'è i pannelli solari è l'almacenamiento di batterie in l'infrastruttura di carica più larga aiuterà à sfruttà e rinnovabili è à riduce a dumanda di a rete durante i picchi di carica", aghjunse McKenna.


Tempu di Postu: Aug-08-2022