page_banner

U Regnu Unitu hè in traccia di ghjunghje à 4000 impegni di autobus à emissioni zero cù un impulso di £ 200 milioni

Milioni di persone in tuttu u paese puderanu fà viaghji più verdi è puliti, postu chì quasi 1,000 autobus verdi sò lanciati cù u sustegnu di quasi £ 200 milioni in finanziamentu di u guvernu.
Dodici zone in Inghilterra, da Greater Manchester à Portsmouth, riceveranu cuncessioni da u pacchettu di milioni di lire per furnisce autobus elettrici o alimentati à l'idrogenu, in quantu à l'infrastruttura di carica o di carburante, à a so regione.
byton-m-byte_100685162_h

U finanziamentu vene da u schema Zero Emission Buses Regional Area (ZEBRA), chì hè stata lanciata l'annu passatu per permette à l'autorità di trasportu lucale di offerta per finanziamentu per cumprà autobus zero emissioni.
Centinaia di autobus di emissioni zero sò stati finanziati in Londra, Scozia, Galles è Irlanda di u Nordu.
Significa chì u guvernu ferma nantu à a strada per cunsece u so impegnu à finanzà un totale di 4,000 autobus à emissioni zero in tuttu u paese - chì u Primu Ministru hà prumessu in 2020 per "impulsà u prugressu di u Regnu Unitu nantu à e so ambizioni zero zero" è di "custruisce è ricustruisce quelli cunnessione vitali à ogni parte di u Regnu Unitu ".

U secretariu di trasportu Grant Shapps hà dettu:
Puderaghju livellu è pulizziari a nostra reta di trasportu.Hè per quessa chì aghju annunziatu centinaie di milioni di lire per sparghje autobus à emissioni zero in tuttu u paese.
Ùn solu ùn migliurà l'esperienza di i passageri, ma aiuterà à sustene a nostra missione di finanzià 4,000 di questi autobus più puliti, ghjunghje à emissioni nette zero da u 2050 è ricustruisce più verde.
L'annunziu d'oghje face parte di a nostra Strategia Naziunale di Bus, chì introduverà tariffi più bassi, aiutendu à riduce ancu più u costu di u trasportu publicu per i passageri.
A mossa hè prevista per caccià più di 57 000 tunnellate di diossidu di carbonu annu da l'aria di u paese, è ancu 22 tunnellate di ossidi di nitrogenu in media annu, postu chì u guvernu cuntinueghja à andà più in là è più veloce per ottene u zero net, pulisce a reta di trasportu. è ricustruisce più verde.
Face ancu parte di a Strategia Naziunale di Bus di 3 miliardi di £ più larga di u guvernu per migliurà significativamente i servizii di autobus, cù novi corsi di priorità, tariffi più bassi è più simplici, bigliettu più integratu è frequenze più alte.
L'impieghi in l'industria di a fabricazione di autobus - basati largamente in Scozia, l'Irlanda di u Nordu è l'Inghilterra di u Nordu - seranu sustinuti per via di a mossa.L'autobus à emissioni zero sò ancu più prezzu di gestisce, migliurà l'ecunumia per l'operatori di autobus.
VCG41N942180354
U Ministru di i Trasporti, Baronessa Vere, hà dettu:
Ricunnoscemu a scala di a sfida chì u mondu face per ghjunghje nettu zero.Hè per quessa chì a riduzione di l'emissioni è a creazione di l'impieghi verdi si trova in u core di a nostra agenda di trasportu.
L'investimentu di milioni di lire d'oghje hè un passu enormu versu un futuru più pulitu, aiutendu à assicurà chì u trasportu hè adattatu per e generazioni à vene è permette à milioni di persone di trasfurmà in un modu più gentile per u nostru ambiente.


Tempu di Postu: Apr-22-2022